24 Mart 2013 Pazar

Bird's Nest Yüz Losyonu



Ocak başlarında artık yüzümün kuruluğundan epey bir şikayetçi olduğumdan sonunda bir nemlendirici almaya karar verdim. Çin'in kozmetiğine güvenilmiyor biliyorsunuz. Aslında bu daha bilinmedik küçük şehirlerinde geçerli. Büyük şehirlerinde çokta kaliteli bulabiliyorsunuz.
Herneyse ben bu küçük şehirlerinden birinde yaşadığım için nemlendiricimi Watsons'dan almaya karar verdim ve o sırada bu krem indirimdeydi. 30 TL'den 10TL'ye düşmüştü diyeyim. ;)

İlk kullandığım andan itibaren etkisini göstermesi beni çok şaşırttı. Yüzümde bir aydınlanma ve kuruluğa dair eser yoktu.
Özellikleri;
1- Nemlendirici ( Su bazlı)
2- Sıkılaştırıcı
3- Beyazlatıcı
Tam istediğim özellikler bir arada toplanmış bu üründe. Türkiye'deki Watsons'larda da vardır belki. Sizden ricam eğer yolunuz Watsons'a düşerse BIRD'S NEST BY WATSON FACİAL LOTİON (Yüz Losyonu) varsa bana geri dönebilir misiniz?

O kadar memnunumki eğer yoksa 3 5 almayı planlıyorum. *-*
Eğer böyle bir şey arıyorsanız kesinlikle öneririm. Kokusu verdiği yumuşaklık ve aydınlık görünüm neşenizi yerine getiriyor.

3 yorum:

  1. Türkiya'deki mağazalarda Bird's Nest'in sadece yüz maskesi var Yosei. Cilt kuruluğu problemi olan biri olarak ben Watson's'a ürünün Türkiye'deki mağazalarda da satılması için bir rica mesajı gönderdim. Umarım dikkate alınır.^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin etmiştim. T_T O kadar araştırmama rağmen hiçbir Türk sitesinde açıklama yok hep yabancı sitelerde okudum ürünle ilgili yazılar.
      Umarım dikkate alırlar ben çok memnunum bu üründen. Hem yapış yapış his bırakmıyor cilt çok çabuk emiyor hemde etkisini çok çabuk gösteriyor.

      Sil