26 Ocak 2013 Cumartesi

Bok Kafe! :P


Bir önceki yazımda gitmiş olduğum Japon restoranından bahsetmiştim. Yine aynı gün dondurma yemek için "Modern Tuvalet Kafe" adı altında benim deyişimle "Bok Kafe"ye gittik.
Kafe adına yazacak pek bir şey yok. İstenilen porsiyonlar ya bir klozetin içinde, ya bir küvetin, ya da pisuar, lavabo içinde geliyor.
Kafenin dizaynı, bir tuvalette ve banyoda olabilecek tüm detaylarla dekore edilmişti.

Tatlınızı yerken klozetin üstünde oturmak bir insanın psikolojisini rahatça bozabilir. :P
Ayrıca ayrıca ekleme yapıyorum :D Kafe oldukça dikkat çekici olduğundan ve müşteriyi gayet iyi çektiğinden yiyecek içecek fiyatları oldukça pahalı ve tadları o kadar da lezzetli değildi!














11 yorum:

  1. neden böyle bir şeye ihtiyaç duyuyorlarki çok garipler insanlar ya..bu arada japonyaya mı ait yoksa çin'mi ben daha önce japonyada böyle bir cafe duymuştum netten görmüştüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Japonya'da değil, Çin'de. "Modern Tuvalet Kafe" ilk Taiwan'da çıktı ve bir çok ülkede şubeleri açıldı. Yaşadığım yer Changsha'da buna dahil. ^^ İnternet'te görülende Taiwan'daki.

      Sil
  2. ne kadar igrenc birsey .. yeni buldum blogunuzu . (benim blogumdaki yorumunuzdan ) soyle bir karistirayim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafe çok fazla ilgi görüyor burada lakin tadı yok yemeklerin. Adı gibi :D
      Bende bloğunuzun düzenli okuyucularındanım =)Bloğunuzu okuduğum bir gün Çin'e birlikte geldiğim arkadaşım sizi tanıdığını söyledi. Adı Yeşim ^^ Bazen birlikte okuyup " Ah keşke anlatmasaydı nazar değecek" diye çok söylüyoruz haberiniz olsun. ^^

      Sil
  3. inanmiyorum yesimi taniyor musunuz ... az once aklimdan geciyordu oldu mu kaldi mi hic sesi cikmiyor diye.
    nazar konusunda bende cok cekiniyorum bu yuzden bir suru seyi yazmiyorum ve ozele cok girmiyorum ...
    koreye gelirseniz bulusalim

    YanıtlaSil
  4. Yeşimle epeydir tanışıyoruz hatta burada birlikte kalıyoruz. :)
    5 ay sonra da birlikte Kore'ye de geliyoruz. Yeşim pek fazla internete giremiyor bu yüzden çoğu kişiyle iletişim kopukluğu yaşıyor.
    Kısmet olsaydı düğününüze birlikte gelecektik fakat nasip olmadı. Kore'ye geldiğimizde muhakkak görüşürüz. 3 4 aya yakın orada kalacağız. :)

    YanıtlaSil
  5. bu insanlık nereye gidiyor böyle..ağzım açık okudum yazıyı ve o klozet içindeki dondurmayı bir insan nasıl tadına vararak yiyebilir ki..şahsen fotoğrafa bakmam bile yeterince miğdemi bulandırdı..Allah akıl fikir versin..insanlar ne yapacaklarını şaşırmışlar gerçekten..Türkiye'de böyle bir cafe açılsa eminim taşlanırdı :D:D

    YanıtlaSil
  6. komik ama kesinlikle iğrenç:)

    YanıtlaSil