15 Nisan 2014 Salı

Ay Savaşçısı başlıyor!

İnternetten defalarca izlediğim halde televizyonda tekrar oynayacağını duymak beni çok heyecanlandırıp çocukluğuma götürdü. :D

Evet benim gibi sailormoon hastasıysanız çocukluğunuzun idolüyse sizide heyecanlandırabilir.
Uzak doğu maceramın başlama sebebidir bu anime ayrıca.
İzlediğim yıllarda ne anılarım vardır.
8 - 9 yaşlarında keşfettim ben bu animeyi. Şuanki yaşımı söylemek bile istemiyorum asır olacak neredeyse :D TV'de çıkar çıkmaz herkesi susturup hatta odadan kovup tek başıma izliyordum. Tek başıma izlerken animeyle bütünleşip Usagi'yi kendime çok benzetiyordum.
Zaten böyle animelerde kendine yakını seçmek en doğal şeydir. Ben hep Usagi'ydim. Arkadaşlarımın özelliklerine görede Rei, Ami, Makoto ve Minako derdim. :D Birisi ben Usagi olmak istiyorum dediğinde kan beynime sıçrardı. Benim len o sen başkasını seç bak Minako'da ona benziyor sen ona daha yakışıyorsun diyerek Usagi sadece ben olurdum. Zuhaha

İlkokul, ortaokul ve lise zamanlarımda Usagi diye seslenirdi animeyi bilende bilmeyende.
En son lise zamanımda verişmiştide okul çıkış 2:30ken 5 dakika sonra Ay savaşçısı başlayacak diye defter kitabı unutarak koşa koşa eve gidiyordum. Halbuki tüm dakikaları ve konuşmaları ezbere biliyordum. Ama yoookkk Mamorucuğumu görmezsem olmazdı. Zaten Mamoru'ya aşık olduk zamanında diye onun gibi centilmen, kibar ama şakacı ama korumacı ama anlayışlı ama ama... vs özellikli aday istediğimizden evlilikten soğuduk hehe :D

Yaz dönemine denk geldiğinde eve memleketten yatılı misafirler ve çocuklarıda gelmiştide sırf kıskandığımdan (çocuklar benden 5 6 yaş küçük ben 16 yaşlarında) tee salondaki koca TV'yi hiç üşenmeden odama taşıyıp anime bittiğinde tekrar yerine taşıyordum.

:D :D :D Ne fanatikmişim beh...

Ne var yani çoğu erkeklerde ninja kaplumbağlara heyrandı.

Bir haberle anılarım depreşti işte...
Herneyse işte Ay savaşçısı 5 Mayıs'ta Kidz Animez'de başlıyormuş. Hatta sadece o değil Death Note ve bir çok animede yayınlanacakmış sanırım hemde Türkçe dublajla. *-*
Ben ilk defa bir animenin Ay savaşçısının Türkçe dublajını bu kadar çok beğenmiştim. Bu yüzden sevindim. Saati uyarsa muhakkak izleyeceğim. hehe :D

Acep tekrar mı odama taşısam TV'yi hahahaha


30 yorum:

  1. Ahahha Sailor Mooncu :D yalnız animez'de yayınlanan animeler Japonca yani orjinal diliyle,Türkçe alt yazılı olarak yayınlanıyor. Düblajla değil. Zaten trtde sm çok kesilip biçilmişti bi de orjinalini izle beğenicek misin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya :D Türkçe dublaj sanmıştım ben. Ohoo ben sailormoonu japonca çok izledim. En sevvdiğimm orjinal dili zaten.
      Hatta bir kaç bölümünü ben çevirmiştim :D
      Kaç kere hatim ettiğimi hatırlamıyorum. :D Animezi hiç takip etmedim ondan bilmiyordum bak orjinal yayınladıklarını. TV ile aram yoktur genelde hatta hiç. İyi ya millet japonca duysun biraz. :D

      Sil
    2. Çincesini bile izledim XD

      Sil
    3. Her türlü şeyin düblajlısı izlenir ama animelerin asla :) Usagi'nin o sevimli sesi yerini doldurabilecek bir ses yok yok

      Sil
  2. zaten kanal yoğun istek üzerine yayınlandı sailor moon'u. yoksa kanalda hep yeni şeylere yer veriyorlar. en eski naruto herhalde. bir sürü insan internetten izleyebilecekken animez'e yoğun istek de bulundu. kidz-animez açıldığından beri bi sailor mooncular bi code lyokocular yazıp duruyordu. ikisini de yayınladılar valla izleyicileri dikkate alan tek kanal herhalde :D şimdi de andy'nin nesi var kampanyası var. nickelodeon'un süngerbob'u,fox kids'in andy'nin nesi var'ı. efsanedir. inşallah onu da yayınlarlar da çocukluğuma tam takım geri dönerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E iyiymiş o zaman. Çoğunun Türkçe dublajı güzel olmuyor zaten orjinalde olsa istekleride önemsiyolarsa güzel bir şey bu. Ama bir yandan dublajlı olması eyiydi ya. Yeğenimde meraklı animelere ama okumayı yazmayı yeni söktü japonca tuhaf gelir :D Küçümenler için kötü olmuş :D

      Sil
    2. aynen ya bence dublajlısı kidz'de alt yazılısı animezde olmalıydı. yada dublajlı olmalıydı ama isteyen kumandadan alt yazılı izleyebilirdi. aman trt çok kesip biçti animeyi. neyse yeniden tvde izlemek çok farklı olacak :D

      Sil
  3. :) Tanıdığım biri olduğunuz belli kim olduğunuzuda bilseydim daha çok sevinseydim keşke. :) resmi görmek nostalji yaşattı :)

    YanıtlaSil
  4. Yahu aynı dusuncelere sahibiz.ve suan oglumda izliyor daha dört yaşında.ah mamoru <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni versiyonu çıktı yaaa inanabiliyor musunuz? *-*
      Biraz daha mangaya bağlı gidiyor. Ama çok heyecanlı bir şekilde izliyorum. *-* Mamoru güzel bir örnek oğluşunuza *-*
      Ah mamoru ahh

      Sil
  5. Kanal bizden cesaret aldı ya Heidi ve Arı Mata Kidz TV'de başlayacakmış. Doğal olaraktan düblajlı ^^ bunlarda anime. Tabi Ay Savaşçısı başka hiç bir şey yerini tutamaz. Kanalda Melekler Okulu falan başlıyor benzeri olarak,bi ona bak bir Sailor Moon'a. Gerçi Disney'de Winx'i veriyor oda iğrenç. AY SAVAŞÇISI <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay savaşçısı foreverkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~
      Şimdi mangaya göre yeniden çizilmiş yayınlanmaya başladım sabırsızlıkla internetten onun bölümlerini bekleyip izleyebiliyorum. Tabii zaman bulursam.
      Konusu mangaya göre gidince tuhaf geldi. Özellikle yakışıklı Mamorucum daha bir küçük çizilmiş gibi :D
      TV'lerin yayınlaması bir yandan iyi ama güzel yapımları seçsinler daha çok keşke. Ay savaşçısı ahhh ~o bir efsane

      Sil
    2. Bence çok yaşlı olmuş Mamuru ya bütün karizması gitmiş,yüz hatları falan çok ince beğenmedim :S Usagi'nin de sevimliliği gitmiş yahh :D eski seri 4ever :D

      Heidi'de anime,bir de yanına Arı Maya'yı vermişler. Belki gaza gelip Şeker Kız Candy'i falan da verirler :D bücürükler kalite görsün ^^

      Sil
    3. Eski versiyona diyecek söz yok o bizim hayallarimizi oluşturan animeydi. Yeni versiyonu bambaşka izlemek lazım. Çünkü tamamen çizimler mangayla aynı ve konuda yine mangaya göre gidiyor. Ama izledikçe insan Simokinli Şovalyenin gül atışını özlüyor. :( Çok afilli ve karizmatik girerdi pelerini salındırarak *-*

      Sil
  6. Eneee Kidz TV'de başlıyormuş ya la benim yeğenler izliyordu,nasıl görmemişim. Gündüz versinler de çocuklarda nasiplensin ya :P

    YanıtlaSil
  7. ben 12 yasidayim annemin kucukluk animesini gorunce hayran kaldim ben ay Savaşcisinin hayraniyim bayiliyorum herkeze tavsiye tavsiye ediyorum ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende annenin chibi moonusun ne güzel. :* :*

      Sil
    2. yeni sailor mooncular katılmış aramıza bakıyorum <_>

      Sil
  8. Kidz tv web sitesinde Ay Savaşçısı var. Ama bu Animez bölümünde başlıyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seslendirmeli olarak yayınlarlar belki,bence öyle olsa yeni nesil sailor mooncular türer etrafta

      Sil
  9. Sizi takip ettim banada beklerim ^^

    Blog'um http://hayalimkorea.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. severek izliyorum televizyondan izlemek bambaşka bir duygu ya bir de digimon başlayacakmış umarım onu da sailor moon gibi yarım bırakmazlar '-_-

    YanıtlaSil
  11. 2. Sezonu olan sailor moon r'yi yayınlıyolar artık kidz animez'de

    YanıtlaSil
  12. Ay savaşçısı, arı maya, ayı paddington, digimon, power rangers baya baya nostalji kanalı oldular ha =) bir arada lyoko kodu, naruto ve bleach vardı kidz tv'de.

    YanıtlaSil
  13. Eskiden 21.30'da başlıyordu hatta o saatte kanal Animez kuşağına giriyordu o kuşağı 23.00-00.30 arası yapmışlar Sailor Moon'da 23.00'da başlıyor artık :( çok geç. Yeni nesilin Usagi'yi tanımasını izlerdim. Yine biz eskiler yaşatıyoruz efsaneyi :)

    YanıtlaSil
  14. merhaba ben 11 yaşımda başladım bunu izlemeye yaz tatilinde bir gün izledim ve beğendim okullar açılana kadar izledim ondan sonra okullar açıldı ve ben 3 ay boyunca izledim sailor moon u ay dedeyi bu yüzden seviyorum o ay prensesi olduğu için annem okullar açıldığında kidz animez kanalını sildi ben orada izliyodum artık hergece yatmadan önce ay a bakıp onun başlama şarkısını söyleyip yatıyorum ama annem kanalı yeniden bulmaya çalışacak o çizgi film gerçek ben bi gece ay ışığında balkonda n bakarken usagi varya onun aynısını gördüm bana isterseniz inanmayın ama bana baktı ben ay dedeye baktım ve sonra yeniden baktığımda yoktu eminim oydu usagiydi o ay ışığı üstüne geliyodu onu gördüm hiç paniklemdim çünkü ona çpk düşkünüm isterseniz bana deli diyin ama gördüm HOŞÇAKAL USAGİ TSUKİNO SENİ DAİMA SEVİCEM DAİME

    YanıtlaSil
  15. Kidz tv bi yığın melekler okulu'ymuş, k3'müş, piny'miş çizgifilm yayınlıyo ay savaşçısı ise akşam 11 buçukta 😑🤔😕 bence bu yorumu gören tüm ay savaşçısı hayranları kanala mesaj atsın daha erken saate çekelim bu diziyi.

    YanıtlaSil
  16. Halen devam ediyor mu Kidz'de :) Ne güzel.
    Bir ara yani seneleeerrr önce TRT int diye bir kanal vardı TRT 1'de öğlen saati 13:00'de yayınlarlardı sonra tekrarını da TRT int'te yayınlarlardı gece 2 buçukta. Öğlen TRT1'de izlerdim ama yinede alarmı kurar kalkar gece 2 buçuktada izlerdim. :D
    Aysavaşçısı sevenler saati önemsemez :D Yeterki yayınlansın.
    Geçen ay Çince alt yazılı japonca dublajlı indirdim açıp izliyorum ara ara bölümlerini *-*

    YanıtlaSil
  17. Bizde hotbird uydusu var italyan çocuk kanalı rai gulp sailor moon crystal'i veriyor hem de gündüz. Keşke kidz tv de alıp gündüz yayınlasa türkçe olarak. Akşamın 11 buçuğunda alt yazılı kim izlesin ya çoğu kez kaçırıyorum kumanda elimde olmuyor biz çocuğuz akşam vakti tv izleyemiyoruz kanal yönetimi hiç umursamıyor

    YanıtlaSil
  18. Saat kacta yayınlanıyor bu dizi acaba

    YanıtlaSil