31 Ağustos 2015 Pazartesi

Allah'a ısmarladık!

Evet yine bir ayrılış vakti geldi...
Çok fazla vakit ayırıp yazamadım tecrübelerimi.
Acemiliğime denk geldi inanın. Neyi nasıl toparlayacağımı bilemedim, hayatımı nasıl düzene koyacağımı ve neye karar vermem gerektiğini bilemedim şu zamana kadar.
İş sorunum vardı, uyku sorunum vardı, sağlık sorunum vardı... Vardı da vardı yani.
Şuan mı?
Çok şükür bu uzun zaman  boyunca çoğu şey düzeldi. Hep başkalarını önemserken kendimi önemsemeye başladım. Çok harika arkadaşlarım vardı zor zamanımda yanımda olan. Ailem de her zamanki gibi benimleydi. Ben belki onların benim yanımda olduğu kadar olamadım ama her gün Rabbime onları bana kazandırdığı için şükrettim ve güzel gönüllerinin istediklerini hayırlısı ile almaları için dua ettim...

Şuanda onlardan ve ailemden ayrılmak çok zor. Ama hayatın getirileri ve bu ülkede yeteri kadar hakkımızı alamadığımız için ben yolumu yine Çin'e gitmekte buldum.
5-6 yıl kadar orada yaşamak ve işimi gücümü kurmuş Çincemi ilerletmiş bir şekilde dönmek istiyorum.
Benim için lütfen dua edin. Şu ara heyecandan çok korku var içimde çünkü. Ama bu da geçecek inşaallah :)

Pazar günü ayrılıyorum Türkiye'den. Şu son zamanlarım şuana dek olamadığım kadar yoğun geçiyor. Bu yüzden bugün şu saatte boş vakit bulmuşken veda yazısı yazmak istedim.
Evet yine seri şekilde yazamayacağım blog. Zaten Çin'de Facebook, Blogger, Twitter, Youtube yasak olduğu için çok daha zor.
Ama instagramdan takip etmek isteyen olursa ins. hesabım : yoseitr
İnstagramdan sürekli resim paylaşacağım. Gerçekten beni ve Çin'i merak edenler takip edebilir. Çin'e karşıda ön yargılarınızı kırabilirsem ne mutlu bana. Çünkü son zamanda çıkan haberlerle hiç alakası yok.

Eğer youtube açılmış ise vlog sayfası açmayı düşünüyorum. Çin'i yeteri kadar tanıtan yok. Elimden geldiğimce yaşadığım sürece her şeyi paylaşacağım. :)
Hakkınızı helal edin. Benim de helal olsun. Bu kardeşinizi dualarınızda unutmayın =) Hoşça kalın!


9 Ağustos 2015 Pazar

İçim Koreli Dışım Çinli!

Bu nasıl başlık oldu bende anlamadım. Çok şükür Türküm elbette ama şuanki durumumu çok iyi özetliyor başlığım.

Bendenizin içinde yıllarca Kore'ye gitme hayali var biliyorsunuz. Yakınından geçtim yine gidemedim. Bir ara gidecek gibi oldum yine gidemedim.
Tamm heh şimdi oldu diyorum ıhhh gene olmuyor. :D

Korecem idare eder, Kore yemeklerinide artık kendim yapıyorum. Ayy hatta geçen bir bulgogi yapmışım offf offff bu kadar mı leziz olur!

Şimdi söyleyin bana bu durumda ben yine nasıl Çin'e gidiyorum? :D

6 Eylül'de yine Çin'e uçuyorum. 5 yıl kadar kalma planım var ama planlarımdaki seneler hiçbir zaman tutmuyor. Şuan 1 yıl hayırlısı ile oradayım diyeyim. Güncel paylaşımlar yapabilirsem ne durumda olduğumu merak edenler görecektir. (Çin'de blogspot yasak olduğu için aktif instagram kullanacağım. Gitmeden evvel hesabımı şuralara bir yere iliştiririm helallik isterken ^-^)

Ne için gidiyorum? Okumak için gidiyorum yine. Okumaya doymuyorum evet. Geç başlayınca insan okumaya haliyle doymuyor.
Kore'ye yakınım yine ama yine geçemeyebilirim. Maddi imkanım el verdikçe o da belli olacak.
Ha biri derki ben Kore'de yaşıyorum kardeşim gel misafirim ol uça uça gelirim. :D Ben de Çin'e beklerim aynı şekilde...

Durum böyle olurken gönlü Kore diyip şartları Çin'e uyanada İçi Koreli Dışı Çinli denmezde ne denir? :)

***Çin'e gideceğim içinde mutluyum tabii ki. Sosyal medyada yalan yanlış haberler paylaşıla dursun ben Çin'in o mükemmel manzarasının ve doğasının tadını çıkaracağım yine yeniden!

YOSEİ ;)

Hay Allah Yaaa! Mailime Gelen Virüs!

Geçen gün mailime Turkcell'den mail gelmiş.
Turkcell'e ödenmemiş borcunuz bulunmaktadır. Lütfen bu borcunuzu ödeyiniz yoksa gerekli işlemler yapılacaktır diye. Birde yüksek bir meblağda fiyat yazmışlar.

Şok oldum nasıl olur? Önceden Turkcell kullanıyordum ve memnun kalmayıp ayrılmış başka bir şebekeye geçmiştim. Faturalı kullanıyordum üstelik! Borçlarımıda ödeyip kapatmıştım ve üzerinden 2 yıl geçmişti!
Herneyse...
Maili görünce şok oldum tabii, hemen faturayı indirmek için link vermişler onu indirdim. Turkcell sitesi açıldı ve güvenlik kodunu girince değişik bir uzantılı dosya indi. Haliyle onada tıklamış bulundum vee...

Nanayyy bütün belgelerim resimlerim karşı tarafın eline geçmiş ve şifrelenmiş oldu!!!!
Böyle bir ahmaklığı ve dikkatsizliği nasıl yapmıştım ben!
O kadar profesyonel bir şekilde hazırlanmışki aldandım. Onca senedir bilgisayar kullanıyorum hiçbir zaman virüs girmemişti bilgisayarıma ve böyle oyunlara gelmemiştim. Virüs programımın da olmayışı zamanınıda bulması ayrı bir komedi...

Velhasıl sakın olaki mailinize PTT, Turkcell.. vs başka şebekelerden ödenmemiş borcunuz... vs mailleri gelirse benim gibi sazanlık yapıp atlamayın.

Onca emeklerim, anılarım her şeyim gitti. Virüsten kurtulmak için yine o şerefsizlerin hazırlamış olduğu  ve fidye ile sattığı programla kurtarıldığı söyleniyor ama ben KasperSky aslı virüs programı alarak sildim tüm virüsleri. Yanlız resim ve dosyalarım kurtarılamadı ne yazıkki. Bunu yapanlar fidye ile sattığı halde yine kurtarılamıyormuş zaten...

Bilgisayarım şuan bomboş T_T
Sil baştan başlamak gerek baaaazen... diyerekten avutuyorum kendimi... T_T