11 Aralık 2013 Çarşamba

Ümraniye'de Smart Market Açıldı!

Benim gibi anadolu yakasında oturup canları Kore yemeği yapmayı çekipte teee Kemerburgaz'a kadar giden birileri varsa Yihhuuuuuuuuuuuu diye bağırdığına eminim. :D
Şahsen duyduğumda havalara zıpladım :D

Kore ile ilgili hemen hemen her şeyin avrupa yakasında olması çok sinirime dokunuyordu açıkçası.
Umarım yakında Korece kursları anadolu yakasında da açılır.

Herneyse burada bahsettiğim konu Kemerburgaz'daki Smart Market Ümraniye'de de açmış 2. bir şube.
Tam adresi: ıhlamurkuyu mah. safi sok. no 21 A. Ümraniye Tepeüstü
Pazartesiden Cumartesiye kadar 1'den 4' kadar açık.
Şubenin müdürü Koreyemek bloğundan tanıyacağınız Lale hanım. ^^
Tüm Koreli ve Kore severlere hayırlı olsun market. ^^

kkkkkkkk çok mutlu oldum çok :D

He bu arada Ümraniye'deki şubeden şuanda sipariş verilmiyormuş. Kemerburgaz'dan alınıyormuş.
Smart marketin siteside tıktık.

11.04.14 Ekleme: Market çarşamba günleri açık değilmiş. Çarşamba giderseniz alış veriş yapamayacaksınız yani.
Ve küçük bir not: İlk gittiğimde market tabelasını göremedim sonraki gittiğimde de keza öyle.
Yani tabela felan aramayın gittiğinizde. Camlar bile açık değil dışarıdan.
Apartman kapısı gibi bir kapı var korece yazılar yazmışlar zar zor anladık oranın market olduğunu bu yüzden dikkat edin iyice. 21A'yı bulduğunuzda korece yazı varsa kesin orası yani.

30 yorum:

  1. Daha birkaç gün önce kim gidecek kemerburgaz'a kadar diye yakınıyorduk arkadaşımla. Ümraniye yakınlarında oturduğum için gerçekten çok sevindim bu habere :) Teşekkürler bizle paylaştığın için ^^

    YanıtlaSil
  2. İhlamurkuyuda oturuyorum ne kadar şansli bir insanim ramen yemek icin uskudara gitmeyi bekliuodum ramen ayagika geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PARDON USKUDARDA NEREDE VAR RAMEN SORABILIRMİYİM

      Sil
  3. İhlamurkuyuda Ramen yemek icin uskudara gitmeyi bekliyordum ramen ayagima geldi :D ne kadar şansliyi m:)

    YanıtlaSil
  4. İhlamurkuyuda oturuyorum ne kadar şansli bir insanim ramen yemek icin uskudara gitmeyi bekliuodum ramen ayagika geldi :D

    YanıtlaSil
  5. Kpop ürünleri var mı sadece yemek mi var

    YanıtlaSil
  6. Kpop ürünleri var mı???

    YanıtlaSil
  7. Kpop ürünleri var mı???

    YanıtlaSil
  8. Evet K pop ürünleride var.

    YanıtlaSil
  9. Yalniz alt sokagimda ailesini bile biliyorum kadinin bsxbcbh okurken oha lan bizim ora felan yapinca caktim olayi evet kore seysi ama hic gitmedim

    YanıtlaSil
  10. Konum atma imkaniniz varmi

    YanıtlaSil
  11. Ahahah benim evimin orasi resmen canım sıkıldıkça pijamalarla bile giderim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meraba ben o markete gitmek istiyorum anadolu yakasinda oturuyorum umraniyeye yakinim ama ara sokaklarda oldugu icin bulamam die korkuyorum yardimci olurmusunz ricaeetsem istegtam hesabımdan bana ulaşın lütfen medineunlu34

      Sil
    2. Ricaetsem bana yardımcı olurmuaunuz

      Sil
  12. Ümraniye de yaşiyorum daha önce niye göremedim ki bu haberi ya

    YanıtlaSil
  13. Kpop ürünleri varmidi? Neler vardir? *-*

    YanıtlaSil
  14. Kpop ürünleri varmidi? Neler vardir? *-*

    YanıtlaSil
  15. Dolar mi yoksa Türk Lirası mi geçiyor?

    YanıtlaSil
  16. siyah fasülye sosu veya tozu varmı jajangmyeon yapmak için birde fiyatlarını öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  17. Orada korece yazan kitaplar var midir???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bilmiyorum ben Türkiyede olmadığım için yıldır gitmedim markete.

      Sil
  18. Kore kitapları var mıdır orada????

    YanıtlaSil
  19. Marketin başında artık Lale hanım değilde bir beyefendi duruyor. Kpop ürünleride var fakat çok fazla değildi. Bazı ürünlerin tarihi geçmiş oluyor dikkat edin. Bazı ürünlerde tarihinin geçtiğini bu yüzden indirimle satıldığını belirtiyorlar.

    YanıtlaSil
  20. Cumartesi günleri açık mı? Acil cevap verin lütefnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marketin sahibi ben değilim ve süreklide gidip hangi günler diye sormuyorum. Kemerburgaz'daki şubeden arayıp hangi günler açık olduğunu öğrenebilirsiniz. Çünkü sürekli değiştiriyorlar açık olan günü ve saati bu yüzden sürekli takip edemiyorum ne desem yalan olur.

      Sil