1 Nisan 2018 Pazar

Minfei ile Uzak Doğu Kanalı


Yine bir uzuuun zaman sonrası bloğuma uğrayıp okuyanlara selamlar sevgiler olsundu ^-^

Kendime bir you tube kanalı açtım. (İvit bir ben eksiktim :P ) Kanalda çok fazla göz önünde olmayacağım yani çok nadir videolarda görüneceğim. İçerik olarak Çin, Kore ve Japonya başta olmak üzere ilgi duyduğum uzak doğu ülkeleri hakkında yemek tarifleri, kültüleri ve gezip gördüysem vlogları olacak. Tabii Çin'de yaşadığım için orası hakkında tecrübelerimi daha çok paylaşacağım ve belki yoğun isten gelirse çince dersleri de ekleyebilirim. Ama şuanda yemek tarifleri ekledim. ( ekledim ama yayınlamadım biraz birikim yapıyorum) Ve de videolarım çok profesyonelce olmayabilir en başta ama tecrübe edinerek geliştireceğim inşaallah.

Eğer kanalıma abone olup, izlediğiniz videolarda eksiklerimi tamamlamam için yorumlarda bulunursanız çok sevinirim. :) Kanalım: Minfei ile Uzak Doğu

Instagram id: minfei_tr

Yeniden görüşmek üzere
Sevgilerimle~
YOSEI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder