29 Temmuz 2012 Pazar

Köpeğime 10 Söz!

Bugün HDD'mde ne kadar film ve dizi varsa karıştırmaya ve beğendiklerimi saklamaya beğenmediklerimi silmeye başladım. İçlerinden çoğunu izlemediğim için bir kaç film keyfi yaptım.

Sahura kadar uyumadığım için tamda gece "Inu to watashi no 10 no yakusoku" yani "Köpeğime 10 Söz" adlı filmi açıp izledim.
Filmin konusu adından da anlaşılacağı gibi küçük bir kızın köpeği ölene kadar vermiş olduğu 10 vaadi anlatıyor.

Bir köpeğe söz verilir mi? Verilirmiş.
Benim 200 tavşanımdan başka bir evcil hayvanım olmadı ki. Tavşanlarımda 2 taneyken üreye üreye 200 bulmuştu çatı katına almıştık artık. :D Bir tavşan  nasıl yaşar nasıl ölür anlatın deseniz tüm tecrübelerimi anlatabilirim. :P

Ama bir köpek gibi dostlukları yok. Bu yüzden köpekler hayvanların en cana yakını gibi geliyor bana. İnsanı anlayabiliyor cidden arkadaş olabiliyor. Ömürleri o kadar kısaki sahipleri ile zamanlarını iyi değerlendirmek istiyorlar. Kedilerde bile bu yakınlığı görmek mümkün değil.

Bu filmde de bu işlenmiş. Köpek cinslerinden anlamam ama filmi seyredip anlayan olursa bana bir çıtlatsın cinsini lüften. :D. Evim olduğunda böyle bir köpecik almak istiyorum çünkü *-*

Düzenleme: Köpeğin cinsi Golden Retriever. Ve şuanda deli gibi bu köpecikten arıyorum. 


Ve söz köpeğim olduğunda ben de ona bu 10 sözü veriyorum. :D Cidden çok etkilendim. :D
"Çorap gel kızım. Çorap yapma uslu ol. Çorap yuvarlan. Çorap dedim." :P
Filmin sonunda gözlerim nemlendi T_T Sıcaklardan olsa gerek, değil mi? Yani gece gece duygusallığa ne gerek vardı...

Köpeğime 10 Söz: (Köpeğin 10 isteği ve Akira'nın bu isteklere verdiği söz. Annesi köpek söylüyormuşcasına Akira'ya söylemişti.)
  1. Söylemem gerekenleri sabırla dinle.
  2. Bana güven. Ben her zaman senden yanayım.
  3. Çok oyna benimle.
  4. Asla unutma ki benim de duygularım var.
  5. Asla kavga etmeyelim.
  6. Sana itaat etmezsem haklı bir sebebim vardır.
  7. Senin okul ve arkadaşların var, ama benim için sadece sen varsın.
  8. Hep en iyi arkadaşım ol, yaşlansam bile.
  9. Ben yaklaşık 10 yıl yaşarım. O yüzden her anın tadına varalım.
  10. Birlikte geçirdiğimiz zamanı asla unutma. Vaktim geldiğinde lütfen yanımda ol.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder