15 Haziran 2012 Cuma

I do, I do... you do, we do...! :P

Yeni yayına giren dizilerden biri olan I do I do kalbimi fethetmeye başladı. Özellikle başroldeki oğlanımız Park Tae Yang dikkatimi de çekmeyi başardı. O nasıl tavır, o nasıl inci gibi bir diş, o nasıl bir duruş, o nasıl o nasılll...! :D Gider bu anacım en iyisimi ben izlemenizi tavsiye edip, izlerken çekmiş olduğum resmi yayınlıyı vereyim. Ayrıca diziyi izlerken ayakkabı alasım geliyor renk cümbüşü gibi cıvıl cıvıl ayakkabılar maşaallah. Hele Hwang Ji An'ın ayakkabı dolabı inanılmaz...

Doğru söze ne hacet! :D Alış bunlara yavru kuşum, deve dudaklım :P


____________________________________________________________________________

        -    Bu aralar İstanbul'daki tüm Kore restorantlarını gezmekteyim. Her gittiğim mekanda fotoğraf çekmeyi unutmaz isem yediğim Kore yemeklerinin görüntüleri ile birlikte hangi restorantta ne yenir ve merak edenler için fiyatlar nasıldır hepsini paylaşacağım. Şuanda da yazsam yazarımda resimlerle anlatmak görsel açıdan da şahane oluyor. :D 

       -     Şu aralar kafam karma karışık. Okul bitti geldi ne yapayım derdindeyim. Bazı kararlar alıyorum ama engel çıkıyor. Engel dediğim biraz ertelemem gerektiği yoksa istediğim her şeyi hayırlıysa elbette yaparım. ALLAH'a çok şükür ailem her kararımın arkasındadır.Onların destek olması ve bana güvenmesi bana inanılmaz güç veriyor.
Şu aralar herkesin duasına ihtiyacım var. Bazı haberler bekliyor ve bir şeyler için çabalıyorum sonu olumlu olursa çok güzel şeyler olacak çünkü :) Ve bu sonucun meyvelerini ileride tüm Kore severlere vereceğime söz veriyorum. Ne olduğu şimdilik PİMİL :D yani SECRET yani yani SIR :D 

       -     Ya bir de bloğumda istatistiklere bakarken dikkatimi çeken şeyler oldu. Bloğumu arayanlar arama motoruna ne garip şeyler yazıyorlar. Hayır yani bloğumda böyle cümleler geçse bir şey demiyeceğim de alakası yok yani. :D Çok gülüyorum bu istatistiklere. En çok güldüğüm de google arama motoruna "Donghae ve EunHyuk gay mi, beraberler mi?" diye yazmışlar. Sonra cinsel içerikli şeyler yazıyorlar. En başı çeken ALLAH'tan bloğumlada alakalı yani " En yeni Kore dramaları" geliyor. Sonra "BB Cream" çok aranmış.
          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder