24 Haziran 2012 Pazar

Eğlenceli bir gün...

                  Aiguu eskisi gibi yazmaya fırsat bulamıyorum. Ama yazmayıda özlüyorum...
                  Geçen pazar günü İstanbul Tüyap'ta kozmetik fuarına gittim. Böyle bir fuardan ilk kez haberim oldu. Fuar inanılmazdı ve 9 tane Kore standı da vardı.
Arkadaşımla beraber Kore standında tanıdığımızda olan Koreli ablamızın yanına gittik. Sonrasında tüm fuarı gezdik ve gezerken adeta çıldırdık. Tanıtım amaçlı olduğundan ürünler o kadar ucuzdu ki onu al, bunu al, şunu al derken tüm paramızı bitirdik. :D
                  Tabii ki öncelikle Kore stantlarından alış veriş yaptık. Korelilerde bizi çok sevince hediyeler vermeye ve daha da indirim yapmaya başladılar.
                  Alış verişin sonunda en çok istediğim o Kore dramalarında kızların sürdüğü pembe bir ruj vardı, işte onu bulup almak beni öylesine mes'ud mutlu ettiki, alış veriş sonrası yaşadıklarımız ise unutulmaz bir anı oldu. :P

                  Günün sonunda Koreli bir abi ile iddiaya girdim. Diyette olduğum için bana hedefim olan kiloma ulaşınca Kore'de ünlü olan bir markadan kıyafet alacağını söyledi. Eylül ayında alacağım hediyemi sizinle de paylaşırım. Kesin gözlüyle bakıyorum çünkü hırslıyım :P Sözünü tutar mı kısmına gelince, tutacaktır! Bir sürü şahidimiz vardı o an. hehe 

Hadi görüşürz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder