21 Nisan 2012 Cumartesi

더킹투허츠 / The King 2 Heart orta şekerli...

http://img40.imageshack.us/img40/4488/theking2heartswallpaper.jpg
Bu dizi sanki sanki tutulmadı gibi... :D
Lee Seung Ki ve Ha Ji Won sevdiğim 2 oyuncu, hem de epey bir sevdiğim oyuncular, dizide de yine iyi iş çıkartmışlar ama senaryo çok enteresan.
Güzel diyeceğin bir anda çok sıradan geliyor. Sıradan dediğin yerde tam kapatacakken çok aşırı olmasada dikkat çektirebiliyor...
Ayrıca dizide Ha Ji Won'un şuhlu bir ses tonuyla konuşmasına çok fena gıcık oldum. :D Dizideki ilgim sade ve sadece "Jeong Seok Jo" :P


Ben sonunu tahmin ettiğim veya senaryolar üretebildiğim beni şaşırtmayan dizilerden hoşlanmam. Örneğin, Rooftop Prince tam tarzım bir dizi :D Hiçbir şekilde senaryosunu tahmin edemiyor her bölüm şaşırıp dizinin keyfini çok iyi çıkarıyorum. :D


Bu diziyi ise yinede takip ediyorum, en çok etkilendiğim kısım kralın ölmesiydi. Kın :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder