29 Nisan 2012 Pazar

Böyle koça... High School Debut!

High School Debut 

Adı: High School Debut
Yılı: 2011
Tür: Romantizm, komedi, Drama

Oyuncular:
Junpei Mizobata - You Komiyama
Ito Ono - Haruna Nagashima
Masaki Suda - Fumiya Tamura
Rina Aizawa - Asami Komiyama
Yuki Furukawa - Yui Asaoka
Sae Miyazawa - Mami Takahashi
Rei Okamoto - Makoto Kurihara
Yuka Masuda - Reona Matsuzaka
Elaiza Ikeda - Takemoto
Muga Tsukaji - Tsukaxile
Yoichi Nukumizu - Öğrretmen
Mika Akizuki


Ortaokul hayatının büyük bir bölümünü beyzbola ayıran Haruna Nagashima, lise hayatına önemli değişikliklerle başlar. Artık beyzbolu bırakmış ve okuduğu shojo mangalardaki gibi bir aşk bulmaya karar vermiştir. Ne var ki, beyzbol oynadığı için kaslı bir vücuda sahip olmuştur. Kaslı bir “Tomboy” olması yetmezmiş gibi moda anlayışının da kıt olması, Haruna’nın ne kadar istese de feminen çekici bir bayana dönüşmesini engellemiştir.

Ancak hiçbir erkek tarafından beğenilmemesi, kimsenin ona çıkma teklif etmemesi Haruna için problem değildir çünkü Haruna kendisine her şeye rağmen bir erkek arkadaş bulmaya kararlıdır. Tüm zorlamasına rağmen erkek arkadaş bulamayan Haruna, kendisini çekici bir bayana dönüştürmesi için bir koç bulmaya karar verir ve Yoh Komiyama’yı kendisine koçluk yapması için seçer. Ancak Yoh, ilk başta ilgilenmese de sonrasında Haruna’ya koçluk yapmaya ve onu çekici bir bayana dönüştürmeye karar verir. Ancak bunun için bir şartı vardır; Haruna’nın ona âşık olmaması… 

____________________


TEZ'den kafayı yemek üzereyken kendime verdiğim 5 dakikalık molada arşivimde olan bu filme bir göz atayım dedim... ATMAZ OLAYDIM!
Film başından çektiği gibi sonuna kadar beni oyaladı ve 1 buçuk saatimi bu filme harcadım. Ama iyiki harcadım. Uzun bir zaman bu koçu unutmayacağım!!!!! *-* 
Kızın çektiği eziyete bak ya, neymiş koça aşık olmaması gerekiyormuş. Öyle koça kim aşık olmaz ki!
Benim buradan Japonya'ya gidip koçum ol diyesim ve hiç bırakmayasım geldi resmen. *-*
Yani ben beğendim filmi. Filmi beğendim KOÇU ÇOK AMA ÇOK BEĞENDİM *-* sonra müziklerini beğendim ve KOÇU ÇOK AMA ÇOK BEĞENDİM, sonra oyuncular şekerdi AMA KOÇU ÇOK AMA ÇOK beğendim. İşte film öyle güzeldiki KOÇU ÇOK AMA ÇOK BEĞENDİM *-*
(biri_yoseiyi_durdursun_smileyi) koçu_çok_ama_çok_beğendim_smileyi *-*-*-*-*-*-*-*


Böyle koça can kurban!!!! *-*  

4 yorum:

  1. ahahaha süpersin yaa :D koçu çok ama çok merak ettim ayy aman filmi diycektim :P:P:P nerden indirebiliriz filmi tez elden :D

    YanıtlaSil
  2. Ablam, ben vakti zamanında asiatorrentten indirmiştim. Dediğim gibi o kadar çok film ve dizi varki ben de arşiv büyüdü dağ oldu neredeyse :D Ama filmi izle muhakkak. İnşaallah da benim kadar beğenirsin. O koç hiç oynamasa dursada olur benim için gerçi. :D

    YanıtlaSil
  3. Buldum bi yerden indiriceğim, hemen olmasada mutlaka izlerim :) merak ettim. Bayadır da japon izlemiyorum iyi gider arada elimizin altında dursun dimi ;)

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle. Uzak doğu aşkımı ilk başlatan ülkedir. Yeri ayrıdır ben de. :D 9 yaşında sayelerinde daldım bu kervana. :D

    YanıtlaSil