4 Aralık 2013 Çarşamba

Çin'den Cep Telefonu Görüntülerim! #2#

Cep telefonu görüntülerimin ilki için; klik klik


 Bu resmi Çin'de önemli olan bir bayram ayında çekmiştim. Bayramın adı Yuan Xiao bayramıydı. Fener bayramı gibi. Bu yüzden sokaklar hep bu fenerlerle doluydu. Yaklaşık 3 hafta sürüyor bu bayramları. İnşaalah kısmet olursa ayrı bir başlık olarak paylaşırım resimlerini. Ama fenerlerin görsel güzelliği harika ötesiydi.



Bu fotoğraflarda ben susuyorum resimler konuşuyor. :D
Lokantaları ve Çin halkının günlük yaşantılarından örnekler...
Yine bu küçük yemek dükkanlarından birinde tavuk yemiştim. :)




Bu bardakcıklar o kadar hoşuma gitmiştiki almak için sürekli niyetlenip süreklide ertelemiştim.
Sonuçmu; alamadım! Sağlık olsun. Bir dahaki sefere inşaallah. :)


Çalışma halleri ;P


Yine bir Çin sokak tarzları :D




3. seri ile devam edecek....
to be continued :P

2 yorum:

  1. kupalara bayıldım :) bir gün gidip almak isterim

    YanıtlaSil
  2. diğer çin yazılarını da merakla bekleyeceğim..bakii selamlar..gül..

    YanıtlaSil