3 Şubat 2013 Pazar

11'li Mim

Bloğumu açmış tam Çin bayramı ile ilgili yazacakken benim tatlı kardeşcağzım Zeynepciğimden 11'li mim mesajı aldım. Mim için teşekkür ederim kuzum ama Mimsiz iyiydi ya :D Mim soruları çok zor oluyor. Onun yerine dış ticaret muhasebesi sorularını tercih edebilirim o kadar yani. :D

 1. Hayatınızda her şeyden bıktığınız usandığınız anlar oldu mu? O anlarda nasıl kendinizi toparlarsınız?
Çoook ama ailem sayesinde kendimi çok çabuk toparlarım. Zayıf düştüğüm zamanlarda en büyük moral destekçim onlardır.
2- Anime izler misiniz? Önereceğiniz animeler var mı?
Biri anime mi dedi? :D Hayatım anime yahu benim. 9 yaşından beri izlerim hemde. Sailor Moon vazgeçilmezimdir ama onu kimse izlemesin çünkü MAMORU BENİM! :D Onun dışında Death Note izlemeyen kalmasın. Bir de Lovely Complex. Eskidiler gerçi fakat yeni animeleri maalesef takip edemiyorum yoğunluktan.
3- Şu an kitap okuyor musunuz? Hangi kitap ve 98. sayfasından bir cümle istesem???
Türkiye'deki gibi sık okumasamda tatilde oluşumu fırsat bilerek Lauren Kate'in Vurgun adlı kitabına başladım. 98. sayfada; "Biz geçmişten döndükten kısa süre sonra gölgeler kayboldu. Şuan içinde bulunduğumuz an (Lucifer'in ilk adımından bu yana 9 günlük zaman dilimi) belirsizlik dönemi. Bu dönem tarihin geri kalanından koptu ve başarısız olursak tamamen yok olacak."
4-Alışkınlıklarınız var mı? Varsa Neler? Rahatsız olur musunuz?
Yıkanmış bardağı tekrar yıkamak gibi bir alışkanlığım var. Ben rahatsız olmam ama rahatsız olan varsa ortaya çıksın. :P Yıkanmış bardağı neden yıkadığıma gelirsek buyurun buraya; tıktık
5-Şuan ki Ruh halinizi anlatan şarkı hangisi?
Çok oynak bir havadayım bu olur değil mi? :D

6-Bir 10 sene sonra kendinizi nerede görmek istersiniz?
Bir 10 sene sonra yaş oluyor yolun yarısı :D Şirketimin 5. yıl kutlamasında görmek isterim. :P
7- Vücudunuzda en çok beğendiğiniz yeriniz?
Gözlerim. Eşşek gözü kadar iride :P
8-İnternette rutin yaptığınız şeyler neler?
Face bakmak ve arada bloğa yazmak.
9-Şuan ki telefon zil sesin ve pc masaüstün ney?
Ahh şuanki telefon müziğimi duyduğumda içimi kıpır kıpır ediyor nedense hemen paylaşıyorum. :D  PC masa üstüm kendi resimlerimden oluşan bir duvar kağıdı.
10- Şuan satın almak istediğiniz bir şey?
Apple tablet 2. Bakalım Hong Kong'ta ucuzsa en yakın zamanda elimde o da. *-*
11-Lise dendiğinde aklına gelen ilk şey?
Saçma sapan bir okul dönemi işte >-<

****************

Kendimle ilgili 11 gerçek!

1- Hayatta gürültülü yerde ve ışıkta uyuyamam. Kulaklarım o kadar iyi duyuyor ki kol saati bile tıktık ses çıkarırsa karanlıkta dahi olsa elimle koymuş gibi bulur odadan dışarı fırlatırım.
2- Her ülkenin filmlerini ve dizilerini izlemeyi çok severim.
3- En az 5 dili ana dilim gibi konuşmak en çok istediğim şey...
4- Herkes çok güzelsin desede kesinlikle inanmam.
5- Yeni tanıştığım insanlar çok sert ve sessiz biri olduğumu düşünür ilk izlenimlerinde daha sonra tanıdıklarında asıl tam tersi olduğumu ve benimle eğlendiklerini dile getirirler. Eh beni çözebilen ne mutlu o zaman. :P İlk girdiğim ortamda tabii ki ağırlığımı koyarım ama gülmeden de yapamam yani mizah anlayışım iyidir
7- Duygusal yanımı kimseye göstermem. Göz yaşlarımı gören çok az kişi vardır.
8- Kış aylarında sabahları kalktığımda karnım hafiften ağrıyorsa evden dışarı çıkmamayı tercih ederim. :D Yoksa yollarda tuvaletlere koşturmak pek hoş olmuyor. Midem hassas olduğundan sürekli çıkarma ihtiyacı duyuyorumda :D
9- Küpe, bileklik, çanta ve ayakkabı satın almak beni çok mutlu eder.
10- Yalnız kalmaktan nefret ediyorum.
11- Kendimi geliştirmeme yardımcı olacak eleştirileri duymaktan hoşlanıyorum.


6. gerçeğin olmadığını kim farketti? :P

Mim'i soru hazırlamaya vaktim olmadığından kimseye paslayamıyorum. Mim için tekrar teşekkür ederim Zeynepcim.

Zaijian v(^-^)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder