3 Ocak 2016 Pazar

Bilin istedim...

Kıskananlar çatlasın! Aslında bu sözü söylemeyi hiç sevmem duyduğumda da hoşuma gitmez. Zaten hepimiz kendi sevaplarımız ve günahlarımızdan sorumlu değilmiyiz ki? Dünyaya bir defa geliyoruz herkes yaşamak istediğini yaşasın yapmak istediğini yapsın ama başka kimseyi engellemeyerek başkalarının yaptığına kıskançlık duymayıp kendimiz için hayırlı olana dua ederek... Bugüne kadar kendime olan hırsımdan başka hırsım olmadı kimsenin etlisine sütlüsünde karışmadım kendi hayatımda olmak istediğim yer için çabaladım ve tek bir hayalim vardı yine sonunda anne ve babamı mutlu etmek kendi kazancımla onları umreye göndermek emekli olan babamın halen yettirebilmek adına çalışmaya devam etmesini sonlandırmak ve artık dinlenmeleri için... Ama insanlar o kadar tuhafki ben çok para yiyormuşum ve kendi ceplerinden çıkıyormuşçasına rahatsızlık duyuyorlar. Neden? Hangi hakla? Ben burada çok mu lüks yaşıyorum. Ve sürekli her sorunumu dile getirmek mi zorundayım? Herkese göre oh rahatım yerinde değil mi? Ben burada hergün 1 öğün yiyorum. Ben burada sıfır derecede bile klima yakmıyorum kat kat giyiniyorum. Tatil geliyor herkes Ülkesine anne babasına dönüyor ben para gitmesin diye bulunduğum şehir içerisinde bile gezmiyorum. Her yere yürüyerek gidiyorum günde 20000adımdan az adım atmıyorum bu yüzden. Ve kim biliyor benim rahatsızlıklarımı? Yeter artık konuşmayın arkamdan. Ben burada okuldan yurda yurttan okuluma gidiyorum. İçkim yok sigaram yok. Okuma aşkı var bende. Türkiyede okumaktan daha ucuz olduğu için geldim ben buraya evet. Çok şükürde severek geldim. Zor oldu geldim. Bilip bilmeden atıp tutmayın. Biz zengin değiliz. Kimseye hesap vermek zorunda da değiliz. Hesap vereceğimiz günde gelecek ama bu siz olmayacaksınız sadece ve sadece "O" olacak. Rabbim nasip etmeseydi ben burada olamazdım. Her zaman ondan hayırlısı için dua ettim. Benim için hayırlısı buymuş demek öğrenin idrak edin artık bunu... He madem halen hazmedemeyeceksiniz işte o zaman en güzel söz kıskananlar çatlasın olacak ama ben onuda diyemiyorum dedim ya. Rabbim size fazlasını versin ne  yaşamak istiyorsanız yaşatsınki beni unutun. Sindirmeye ve kafaya takmamaya çalışıyorum çoğu zaman  ama doluyor ve içini dökmek istiyor insan. Bazen en yakınları yakabiliyor canını bazen kan bağın olmayan insanlar sarıyor yaranı... :)

3 yorum:

  1. Yazış tarzından bile mütevaziliği belli olan bir insansın benim gözümde, tanıdığı halde senin hakkında farklı şekilde düşünen varsa o onların sorunu diye düşünüyorum. İnsan kendi takmasa bile değer verdiği insanlar üzülecek diye gereksiz insanların hiç de hadlerine olmayarak yaptıkları yorumları takabiliyor. Allah hidayet versin ne diyelim... Çok güzel bir amacın var, o insanların negatiflikleriyle seni yolunda yavaşlatmalarına izin vermeyeceğini biliyorum. Doğru bir yoldasın ve bu yolda elinden geleni yapıyorsun. Dualarımız seninle, Allah yar ve yardımcın olsun. Fighting!! :)

    YanıtlaSil
  2. İçini dökmüşsün ama inan gerek yoktu. Kimsenin senin ne yaşadığını ne kadar şöyle böyle olduğunu bilmesine gerek yok. Bilmesine gerek yok çünkü haset eden bunlara da haset edecek biliyorum. Hayallerin, dileklerin hepsi gerçek olsun inşallah. Sen gönlü güzel bir insansın, Rabbim önüne hep güzel şeyler çıkaracaktır eminim^^ Sağlıcakla kal^^

    YanıtlaSil