21 Kasım 2015 Cumartesi

Dajia Hao!

Merhaba arkadaşlar! Nasılsınız?
Koptum gittim biliyorum lakin Çin'de yaşadığımı biliyorsanız burada Facebook, Twitter, Instagram, Blogger, Google...Vs bir çok sitenin tamamen kapalı olduğunu biliyorsunuzdur.
DNS bile işi kurtarmıyor ve VPN satın almak zorunda kalıyorsunuz. 2 sene önce geldiğimde bir şekilde bağlantı sağlayabiliyordum ama bu sefer işe yaramıyor o çözümlerde. Geldiğimden beri bilgisayarımın başına gelmeyen kalmadı zaten :)
Bilmeyenler için şuan Çin'in Hubei eyaleti başkenti Wuhanda Çince öğretimindeki devam ediyorum.
Burayı Changshadan daha çok sevdim, kampüs olağanüstü *-* 2 yılda Yuanin değeri arttığı için maddi olarak zorluyor ama okuma hırsı oldukça aç kalırım ama okurum burada *-*
Tabletin yazdığım için resim atma şansım olsa buranın büyüleyici manzaralarını göstermek isterdim sizlere. Ama tabletimde hiç resim yok.
İnstagramı olanlar takip edebilirler arada vpn açılırsa çektikçe resim ekliyorum.
Kendinize iyi bakın.


Ps: bloğa uğrama sebeplerimden biri aaslında çin dizilerini çevirmeyi düşünüyorum talep olursa. Bu konu hakkında geri bildirim gönderebilirsiniz sevinirim. Bir takıma ihtiyacım olacak çünkü. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder