31 Ağustos 2015 Pazartesi

Allah'a ısmarladık!

Evet yine bir ayrılış vakti geldi...
Çok fazla vakit ayırıp yazamadım tecrübelerimi.
Acemiliğime denk geldi inanın. Neyi nasıl toparlayacağımı bilemedim, hayatımı nasıl düzene koyacağımı ve neye karar vermem gerektiğini bilemedim şu zamana kadar.
İş sorunum vardı, uyku sorunum vardı, sağlık sorunum vardı... Vardı da vardı yani.
Şuan mı?
Çok şükür bu uzun zaman  boyunca çoğu şey düzeldi. Hep başkalarını önemserken kendimi önemsemeye başladım. Çok harika arkadaşlarım vardı zor zamanımda yanımda olan. Ailem de her zamanki gibi benimleydi. Ben belki onların benim yanımda olduğu kadar olamadım ama her gün Rabbime onları bana kazandırdığı için şükrettim ve güzel gönüllerinin istediklerini hayırlısı ile almaları için dua ettim...

Şuanda onlardan ve ailemden ayrılmak çok zor. Ama hayatın getirileri ve bu ülkede yeteri kadar hakkımızı alamadığımız için ben yolumu yine Çin'e gitmekte buldum.
5-6 yıl kadar orada yaşamak ve işimi gücümü kurmuş Çincemi ilerletmiş bir şekilde dönmek istiyorum.
Benim için lütfen dua edin. Şu ara heyecandan çok korku var içimde çünkü. Ama bu da geçecek inşaallah :)

Pazar günü ayrılıyorum Türkiye'den. Şu son zamanlarım şuana dek olamadığım kadar yoğun geçiyor. Bu yüzden bugün şu saatte boş vakit bulmuşken veda yazısı yazmak istedim.
Evet yine seri şekilde yazamayacağım blog. Zaten Çin'de Facebook, Blogger, Twitter, Youtube yasak olduğu için çok daha zor.
Ama instagramdan takip etmek isteyen olursa ins. hesabım : yoseitr
İnstagramdan sürekli resim paylaşacağım. Gerçekten beni ve Çin'i merak edenler takip edebilir. Çin'e karşıda ön yargılarınızı kırabilirsem ne mutlu bana. Çünkü son zamanda çıkan haberlerle hiç alakası yok.

Eğer youtube açılmış ise vlog sayfası açmayı düşünüyorum. Çin'i yeteri kadar tanıtan yok. Elimden geldiğimce yaşadığım sürece her şeyi paylaşacağım. :)
Hakkınızı helal edin. Benim de helal olsun. Bu kardeşinizi dualarınızda unutmayın =) Hoşça kalın!


1 yorum:

  1. yolun açık olsun canım umarım hayal ettiğin herşeyi bulursun orada :)

    YanıtlaSil