3 Kasım 2013 Pazar

Hayatım bir rüya gibi...!

Evde tek başımayım. Ailem memlekette...
Saat yarımı geçeli 8 dk oldu. Ben yavaştan tırsmaya başlarken. Kendimi slow müziklere verdim.
Özellikle Kyuhyun'dan Hope Is A Dream That Doesn't Sleep  adlı parça ninni gibi. :)
Şuan bir radyom olsa ve şarkılarımı sizlerle paylaşabilseydim keşke. Arada güzel sözlerle felan :D
Üzerimde tam bir DJ'lik havası var hayırdır inşaallah :D haha
***
Bir şarkıyla yetinip sizlerle paylaşıp hayırlı geceler dileyip gecenin korkunç ve hüzünlü sessizliğine dönüyorum. ;)



"Hayatım bir rüya gibi

Senin yanında olmak ve seni sevmek yeniden ayağa kalkmamı sağlıyor

Benim için mutluluğumuza dair anılar çok kıymetli

Zor zamanlarda bile canlı kalıyor çünkü

Umarım bu rüyam uyandığımda kaybolup gitmez"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder