3 Ağustos 2013 Cumartesi

İsim arıyorum! ^___^

Bu sefer arayı epey bir uzattım.
Ve yaşadığımın kanıtı olaraktan bir küçük yazı bırakayım dedim. :)
Yazmadığım zaman zarfında çok şey oldu ama artık bloggere rahat girebiliyorum. *-* Yaşasın!
Bu zaman zarfı içerisinde Türkiye'ye geldim.
Bayramdan sonra iş görüşmelerim var benim için dua edin. İş olursa 1 sene kadar Türkiye'deyim. ^___^ Kısmetse yaklaşık 2014 Haziran/Temmuz arası başka bir ülkeye geçeceğim. O zamana kadar çalışıp Türkiye'de güzel şeyler yapmak istiyorum.
Yakında birikmiş yazılarımla geri döneceğim bloğuma.
Bu arada bloğuma isim arayışı içindeyim aklınıza gelirse mesaj bölümde yazarsanız sevinirim.
Sadece Kore ile ilgili paylaşmadığım için ismi değiştireceğim.
İçeriği gezdiğim gördüğüm ve yaşadığım şeylerle ilgili olacak. Nasıl bir isim koyabilirim sizce?
Yakın zamanda görüşmek üzere.

8 yorum:

  1. uzun zamandır yoktun bende merak ediyordum nerelerde diye :) hoşgeldin ülkene.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş buldum çok teşekkür ederim ^____^

      Sil
  2. Bi orya bi buraya gittigin icin "benim peşimden" ya da "benim izimden" gibi bise hos olabilir :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel fikir ^.^
      ilgilendiğin için çok teşekkür ederim. :)
      Zamanla blog içerisinde hem çince hem ingilizcede yazmaya başlayacağım. şimdi değil ama ileride bu yüzden hem bulunması kolay hemde birazcık uluslararası bir şey düşünüyorum. :)

      Sil
  3. Hoşgeldin ülkene sayın gezgin :)umarım iş görüşmelerin olumlu geçer ve bir sene boyunca vaktini değerlendirebilirsin umarım başvuracağın işler çince ile alakalıdır yoksa yeni ülkene gittiğinde ( ki ben hala hangi ülke olduğunu bilmiyorum açıkladıysan bile görememiişimdir kusuruma bakma :) ) konuşmadığından zorlanırsın saçmaladım yine ama ne demek istediğimi anladın sen :) yeni postlarını dört gözle bekliyorum biliyorsun kendine iyi bak görüşürüz.

    P.s Seyahatname geldi aklıma blog ismi için biras eski kafalı olduğumdandır belki yada benim gözümden yada nedense içimdeki pskio çıkıo ı see you falan tamam sustum yatmam lazım benim görüşürüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim. Kesinlikle anladım. :) Çokta doğru bu yüzden mümkün oldukça işin içinde Çİnce varsa başvuru yapıyorum.
      Bu arada blog için düşündüğünüz "seyahatname"ye bayıldım ve almak istedim lakin çoktan alınmış hemde bir turizm şirketi tarafından T_T
      Sizde kendinize iyi bakın. :)

      Sil
  4. Merve hanım, benimki biraz garip bir soru farkındayım ama, bu yurt dışında okuma gerçekten çok maliyetli bir şey. Siz lotodan falan mı para kazandınız yoksa ailenizin durumu mu çok iyi, sadece merak ettim :P :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zenginim ne fakir. Orta derecede bir bütçe çıtam var.
      Gereksiz şeylere para harcamam gerekirse eğitimim için yemem içmem biriktiririm. Lotoylada işim olmaz... ^^

      Sil