17 Haziran 2013 Pazartesi

Gece gece...

Neredeyse 1 ay oldu yazmayalı lakin istemediğimden değil. Vallahi değil...
Çin'de yasaklı blogspot ya A Ç I L M I Y O R! Çıldırtıyor beni ama anca geceleri açılıyor dolayısıyla gece saatleri fazla takılmıyorum okul yüzünden. T_T

Anlatacak yazacak çok şey birikti lakin çok şükür 38 gün sonra Türkiye'deyim. Yehhuuu
Off döndüğümde de ayrı bir yoğunluğum olacak gerçi. Bana benden 1 tane daha lazım artık. Önceden zamanım çok varken şimdi 5 vakit namazımı bile zor yetiştiriyorum. :(

2014 Haziran'da Türkiye'den yine ayrılıyorum bu arada. :D Tahmin edin bu sefer hangi ülke? :D

Bugün A Moment To Remember'ın çakması Evim Sensin'i izledim. Kesinlikle oradaki duygu yoktu lakin sonunda gurbettede olmanın hassaslığı ile göz yaşlarımı tutamadım.
Bir de Karadeniz'li olmamama rağmen ben Karadeniz türkülerini çok sever çok söylerim, filmde Fahriye Evcen'in gerçekte Yasemin Yıldız'ın söylediği "Sen Yarim İdun" parçasını çok seviyordum filmde en çok etkileyen bu türkü oldu.

Bu arada Karadeniz'in sadece türkülerini değil o güzelim yemeklerini ahhh mıhlama, karalahana, hamsili pilav, mısır ekmeği hepsini hepsini seveyrum.
Yıllar öncesinde çalıştığım bir işte Karadeniz'lilerin arasında kala kala yarı Karadeniz'li oldum. :D Zaten Karadeniz'li de sanıyorlardı. ehehe
Aslen İstanbul'luyum ama ;D




8 yorum: