29 Haziran 2013 Cumartesi

Bu aralar~

Pek oje kullanan bir insan değilim bu yüzden tırnaklarımda biraz biçimsizdir.
Hep o güzel törpülenmiş tırnaklara özenirim ama.. :D
Neyse işte bir gün bir dükkana girdim 3 5 oje koymuşlar satılır belki diye. Minik ve hoş bir dükkandı. Çok güzel hediyelik eşyalar satıyorlardı lakin fiyatlar çok pahalıydı.
Bu resimdeki ojeyi görür görmez epey bir baktım nedense ve almaya karar verdim.
Ben abartılı ojeleri çok fazla sevmem. Başkalarında güzel duruyor ama kendi parmaklarımda görünce hiç hoşuma gitmiyor nedense. Ama bu ojeyi alıp sürdükten sonra sade ve şık duruşu çok hoşuma gitti.
Sizce nasıl? Ayrıca bu ojelerden Türkiye'de satılıyor mu? Satılıp satılmadığını çok merak ediyorum.
Bilen varsa yorum atarsa sevinirim eğer varsa başka almayacağım çünkü.
Tüm parmaklarımı çekince ojenin rengi belli olmuyordu resimde :)
Ojenin rengi şeffaf gibi duruyor ama uçuk pembe.
 Daha sonra başka bir gün başka bir yerde bir dünya bu ojelere rastladım yine ve hemen 3 tane daha aldım. Çok uzakta satılan yer eğer Türkiye'de yoksa bir daha gidersem bir kaç çeşit daha alacağım. ^.^ Bu ojelerin sadeliğini ve şıklığını çok sevdimmmm *-*
Yirim yaaa


___________________________

Ayrıca bu aralar çok fena uyku düzensizliğim var. Uyumak ya da uykumu düzeltmem için ne önerirsiniz. Mesela akşam 10'da kalktım şuan öğlen 11'e geliyor halen uyumadım. Alış verişe çıkmam lazım uyku bastırıyor ama çıkmak zorundayım. T_T 3 gündür yemek yemiyorum birde bunu fark ettim. 2 bardak çorba içtim sadece.
Off gelince yine uyuyacağım akşama doğru kalkınca tüm gece gene uyuyamayacağım. Düzeltmeye çalışıyorum hiç uyumayayım diyerek hiç sevmediğim kahveleri bile içiyorum ama dayanamayıp uyuyorum T_T

Ama gece sessizliği de ayrı bir güzel oluyor. Tüm Çinliler uyurken ben ayaktayım. Ve farkettimki ben Çinlileri uyurken daha çok seviyorum kehkeh :D
Çünkü gündüz sürü halinde orada buradalar her yer onlarla dolup taşıyor. :D Bıdı bıdı konuşuyorlar.

Halbuki gece o kadar güzel sessizki bazen kitap okuyup bitiriyorum bir gece içinde, bazen film izliyorum. Bu aralar Hint filmlerine taktım.

Kajol'a hayranım bunu keşfettim. We are Family filminde salya sümük ağladım. Ayrıca dün Kahaani'yi izledim sonunda çok şaşırdım. :D
My name is Khan'ı izledim ağla ağla helak oldum. Aamir Khan'a hiç bir şey demiyorum zaten 3 idiot, Ghajini  ve Fanaa ile beni benden aldı...
Yani kısacası Hint filmleride çok uzun ama senaryolarıyla sonlarında hep şaşırtıyorlar.

yağmur sesi, gök gürültüsü ve şimşek eşliğinde saat sabahın 5ine gelirken kahvem ve kitabımla huzurluyum...


Yehhoo bu arada uçak biletimi öne aldım. 15 gün sonra Türkiye'deyim!

9 yorum:

  1. Amaan boş ver tırnakların şekilsiz değil o kadar da. Sürekli oje sürenlerin tırnakları sapsarı oluyor. Şahsen benim midem bulanıyor görünce :P Ara ara en iyisidir :D Bi de sanırım o simlilerin altına başka renk sürüp onu da üstüne geçiyorlar :P Bi de hani bi keresinde face e koymuştun ya farklı farklı renkler yapmıştın. O benim çok hoşuma gitmişti :D

    Ha bi de eğer uyku problemine çözüm bulabilirsen bi parça ben de istiyorum :D Uyuyamıyorum yıllardır :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol beybi. o renkli şeyi evde bir gün canım sıkılmıştı diye yaptıydım. dışarı hayatta çıkamam :D
      zaten oje sürdükten sonra tırnaklarım hava almıyor parmaklarım çok ağırlaşıyor gibi oluyor. Ama bu aldıklarım çok dadlu.
      Dediğin gibi renkli oje üstüne süren var desen yapan var felanda ben çok şatafatlı sevmiyorum.
      Birde ojeli tırnaklarla yapılan yemekleri yiyemem. :D pimpirikliyim zaten yemek konusunda.
      Uyku problemimide spor yapıp bedenimi yorarak düzeltmeyi düşünüyorum şimdilik. daha olmazsa uyku hapı alacağım cidden. T_T

      Sil
    2. Ay aynen benim gibisin :D Ben de ojeli birinin yaptığı yemeği görünce midem bulanıyor :/ Hele bi de tırnaklar uzun olunca >.< Öyyy neyse işte bi ara ojenin her çeşidinden özellikle şu şekilliler yok mu onlardan midem bulanıyodu. yarısına kadar sürüyolar eyyhhh aklıma gelince bile kötü oluyorum. Şimdi eskisi kadar tiksinmiyorum :P

      Sil
  2. Tirnaklarin gayett guzel. Neler tirnaklar var oje suruyolar .s . Onemli olan temiz olmak valla. Bu arada o ojelerden olmasada benzerinden var tabikide turkiyedede :-) uykun icinde bi arkadasindan yardim iste .gun icerisinde uyumaya calisirsan seni uyanik tutmak icin elinden geleni yapsin. Aksam 9 - 10 gi uyursan uykun 1-2 gune duzene girer :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. ^.^
      Namaz kıldığım için zaten çok fazla tutamıyorum parmaklarımda. Ama ara ara sürmek hoşuma gidiyor. Tabii hafif ve uçuk olmadığı sürece.
      Uyku konusunda burada böyle bir arkadaş bulmak zor. Oda arkadaşım bile yok şuan ama 15 gün sonra Türkiye'deyim. Şimdi sınav zamanı herkes odasından çıkmıyor çünkü. T_T
      Bugün bir dua buldum onu okudum şimdi esnemekten hgeberiyorum saat 2'ye geliyor 3 ü bulmaz hemen yatarım. Birazda spor yapıp bedenemi yoracağım bakalım. :)
      Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim. ^-^

      Sil
  3. Çok güzeller bende istiyorum :)

    Kesinlikle bulursam almalıyım, çok feci kıskandım ehehe :D

    YanıtlaSil
  4. Uyku konusuna gelince bende geceleri uyumayan biri olarak; eğer dayanabilirsen uyandıktan sonra (gece uyanıp sabaha kadar uyumadığınızı söylemişsiniz) 16 saatten fazla uyanık kalmaya çalışın sonra zaten ölüden farksız bir şekilde uyursunuz :)
    Eğer uyku modunda zor uyanıyorum diyorsanız alarm kurup, alarmı kendinizden uzaklaştırın, alarm kendi kendine çaldıkça sinirden kalkıp alarmı kapatmaya çalışırken zaten uyanırsınız ama kendine gelme konusunda bir şey diyemicem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi dimi çok güzeller *-* umarım Türkiye'de vardır. Valizim dolup taştığından şu küçük şeyler bile ağırlık yapıyor. T_T

      Uykusuzluğum için bu yöntemi denemek aklımdan geçti lakin sonra dedim ki; "Oda senin rahatlık senin neden uykuyla savaşıyosun saat kaçta yatıp kalktığının bir önemi yok" diye saçma bir sebep buluyorum. :D

      Ama bunuda deneyeceğim. Hatta bugün deneyebilirim. Çok şükür bugün gece 4'te yatıp 8de kalktım. Tüm gün işim var zaten uyanık durmak zorundayım. '-'
      Çok teşekkür ederim tavsiyeniz için. ^-^

      Sil
  5. Hehe :D İstemeyince bahane bol tabii :D

    Evet bir deneyin en azından uykunuz düzene girene kadar.. Ben ki geceyi gündüzde, gündüzü gecede yaşayan biri olarak böyle tavsiye veriyorsam kesinlikle uygulamalısınız :D

    YanıtlaSil