2 Nisan 2013 Salı

Alan adı ve 1 Nisan!

Sayfamı biraz daha geliştirmek adına domoin yani alan adı alacağım. Fakat nasıl bir isim alsam bilemedim.
Kendi ismime almak istemiyorum fakat orjinal bir şey olsun istiyorum.
-"Gezdim Gördüm Biliyorum" diye geldi aklıma ama domoin olarakta saçmamı olur bilemedim yine.
Bloğumun içeriğini takip eden arkadaşlarım bilir bazen içimi döküyorum bazen de gezip gördüğüm yerleri ve katıldığım etkinlikleri anlatıp az da olsa izlediğim dizi filmlerin tanıtımı yapıyorum.
Nasıl bir isim alsam bilemedim bu yüzden fikirlere açığım :)

*************

Dün 1 Nisan şaka günüydü. Hayatımda hiç şaka yapmadım ama her zaman aniden birinden bir şey olur diyede hep tetikteydim. Şaka günü olduğunu unutmuyorum herkes gibi çünkü aynı zamanda babamında doğum günü. :D

Ben de hayatımda ilk defa 1 nisan şakası yapıp buradaki arkadaşlarıma mesaj atıp Facebook'tan da yarın için Türkiye'ye bilet aldığımı artık döndüğümü söyledim.
Facebook'tan duyan yakınlarım çok sevindi hemen aramaya başladı, gözümüz yollarda kaldı büyük bir heyecanla seni bekliyoruz diye.
Kimsenin aklına 1 nisan olduğu gelmemiş. Burada da arkadaşlarım odamı arayıp böyle bir şeyi mesajlamı bildirdiğimi ve çok sinirlendiklerini söylediler. Hatta bazıları ben gidiyorum diye veda partisi yapmaya bile hazırlanmış. :D Güleyim mi ağlayayım mı bilemedim ama herkese şaka olsada bana ders oldu.
Çünkü hatta nedense bu şaka sonucunda mutlu olduğumu hissettim. Önemsendim, bekleyenlerimin olduğunu ve yalnız olmadığımı bir kez daha anladım. :)

**************

Dediğim gibi dün babacığımın da doğum günüydü. Uzakta olduğum için tek yapabileceğim şey hislerimi yazmaktı işte buyurun;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder