11 Ocak 2012 Çarşamba

Lee Dong Wook ve Lee Si Yeong'un bol komedili dizisi "Vahşi Romantik"

LDW oppa ve sevdiğim bayan oyuncu Lee Si Young beraberce yeni bir dramaya daha imzalarını atmışlar. 4 ocakta başlayan bu diziyi indirmeye ve izlemeye başladımki daha ilk bölümden bayıldım diyebilirim. Aşırı güldüm ve eğlendim. Hele Lee Dong Wook'un yüzüne yumurta atılma sahnesin halen gözümün önünde hahaha :D Hele o nasıl bir kahkahaydı b gülüşünü ilk defa duydum hahahaha Kesinlikle izleyin çok eğleneceksiniz. :)AYrıca LDW'nin ilk aşkı rolünü oynaması için Jessica'ya teklif yapmışlar ve ileriki bölümlerde SNSD'den Jessica'yıda göreceğiz. :)




Wild Romance / 난폭한 로맨스 (2012)

Yönetmen: Bae Kyeong-soo
Senarist: Park Yeon-seon
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Kanalı: KBS
Yayın Dönemi: 2012/01/04
Yayın Günleri: Çarşamba, Perşembe 21:55
Oyuncular

Lee Dong-wook
Lee Si-yeong
Oh Man-seok
Kang Dong-ho
Hwang Seon-hee
Lim Joo-eun
Lee Won-jong
Lee Han-wi
Jessica
Konusu:
Her şey Eunjae'nin babasının doğum gününde başlar. Eunjae sarhoşken 'Green Dreamers''ın 2. adamı olan Park Muyeol'a rastlar. Bir 'Blue Seagulls' hayranı olan Eunjae, 'Green Dreamers'ı zafere götüren Muyeol ile kavgaya başlar. Ertesi gün internette 'Küçük Düşürülen Park Muyeol' adlı video ortalığı karıştırmıştır. Bu video yüzünden, daha yeni koruma olarak işe başlayan Muyeol ve Eunjae'nin ikisinin de kariyeri tehlikededir. Sonunda halkın önünde şov yapmaya karar verirler. Eunjae'nin Muyeol'un özel koruması olduğu ve videonun Eunjae, Muyeol'a karşı kendi savunmasını yaparken çekildiği yalanını söylerler. Böylece Eunjae, Muyeol'un gerçek koruması olur. Her şey yolunda gibi görünmektedir; ancak sorun, ikisinin de birbirlerinin varlığına dayanamamasıdır.

5 yorum:

  1. Merak ediyrum bu diziyi ama keşke bu kız değilde bi başkası olsaydı.Neyse hadi bakalım hele bikaç bölüm yayınlansın izlerim :) Lowers asya

    YanıtlaSil
  2. Kız çok güzel bir kızda bu yeni şekli çok kötü :D Tüm cazibeliği şirinliği gitmiş. :) İlk 2 bölümü dayanamadım izledim bile ben :D Fena eğlendirdi :D

    YanıtlaSil
  3. :) Ne bilim ben onu boys da sevemedim ya ondan dır :P Neyse gelsin bi kaç tr alt yazılı bölümde bende izlim :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de sevememiştim onda :)

    YanıtlaSil
  5. my fair lady'ye benzemiyor mu konusu?

    YanıtlaSil