5 Kasım 2011 Cumartesi

Kore'ye Gidiyorum!!!!

Nasip kısmetse seneye (2012) Ağustos'un son haftası Kore'ye gideceğim. Eylül'ün 3. haftasına kadarda orada kalacağım. (40 Gün)
Tek başıma gideceğim için yine o vakitlerde benim gibi tek gidecek bayan arkadaşlarım varsa haberleşelim dedim.
Bağımsız gezeriz (birliktede gezebiliriz fark etmez :D) ama hiç değilse aynı hostelde kalır yabancı insanlarla odamızı paylaşmamış oluruz.

Şimdi yazmamdaki sebep ocak ayına girer girmez biletimi alıyorum. Benim gibi kesin gidecekler varsa ve dediğim mantıklı geliyorsa o zamana kadar görüşür ayarlamaları yapar ve tanışmış oluruz diyorum. Haziran ayıda olabilir ama ondan şuanda emin değilim. :W
O tarihim ancak aralık sonu belli olacak...
Düşünenler varsa iletişime geçelim. :)
Dipnot: Nerede kalınır, neresi gezilir, nereden ne alınır çok iyi biliyorum :D

6 yorum:

  1. iyi yolculuklar. Gönül isterdiki bizlerde öyle gidebilelim. ben de bir çekik gözlü hayranıyım. ama daha çok koreli olsunlar benim için.:) takipçinim bu arada yeppuda da nikini çokça görmüştüm.:)

    YanıtlaSil
  2. :) Teşekkürler. Allah'ım sizlerede nasip eder inşaallah.

    YanıtlaSil
  3. hayırlı yolculukllar inşallah istediğin gibi sıkıntısız dertsiz bir gezi olur:)))

    not: ilk yorumu yazan arkadaşa hyun bin de başka bir şey deme :))))))

    YanıtlaSil
  4. :) Çok teşekkür ederim. hyun bin hazır namsan'dayken bir ziyaret edeyim o halde. :D

    YanıtlaSil
  5. çok süper olur:) benden de bol bol selam söleyin:))) hyun biiiiiiiiin:)

    YanıtlaSil
  6. Aleykümselam. İnşaallah namsan'a gittiğimde alıyorlarsa görüşmeye gideceğim. :D Yeri yurdu belli ne de olsa :D

    YanıtlaSil