16 Ekim 2011 Pazar

Kore'ye 1 adım daha atıldı!

Ağustos ayında Kore'ye gideceğim nasip kısmetse. Son yaşadıklarımdan sonra kesin gözü ile bakamıyorum hiçbir şeye.
Pazartesi günü karakoldan randevu almıştım cenazeden çok önce. Bugün belgelerimi, resimlerimi ayarladım bu hengabede. Kısmetse yarın sabah 10 yıllık pasaportuma kavuşuyorum.
Ve yılbaşından sonra hayırlısı ile Kore'ye 40 günlük tatil biletimide alacağım.
Gerçi karar veremedim Park hocama soracağım kursamı gitsem gezmeye mi gitsem diye?! Kursun şartları iyi ise 2 ay kursa gitmeyi planlıyorum. Ama kurstayken fazla gezemem diye kursa daha sonra giderim diyede düşünüyorum. Yine neyin kafasını yaşıyorum bilmiyorum! T_T

Birde şeyi öğrendim yaa pöff 10 yıllık pasaport için 388 TL ödedim ama benim babamdan dolayı yeşil pasaport alma hakkım varmış. Düşünseneze Kore haricinde diğer ülkelerede (bir kaçı hariç) vizesiz daha ucuza gidebiliyorum. Yarın alacağım 10 yıllık pasaportum haricinde birde yeşil pasaportda çıkaracağım. *-*

Allah uzun ve hayırlı ömür verirse ilk gideceğim ülke Güney Kore olacak inşaallah.
Pasaport almak isteyenler varsa yeşil pasaport hakkı varsa sadece defter parası ödüyorlar. Eğer yoksa Hususi pasaport alabiliyorsunuz ve hususi pasaport alacaksanız kesinlikle 10 yıllık alın. Daha uyguna geliyor ve 10 yıl içerisinde istediğin an y.dışına gidebiliyorsun.

Y.dışı tatilleri öyle uygun fiyatlara düştüki y.içi bile bu fiyatlara zor tatil yapabiliyor insan. 200 Tl'ye 4 gün Yunanistan tatili vardı sırf pasaport yüzünden kaldı. İşte böyle uygun tatillerden fırsatlardan yararlanabilirsiniz. ;]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder