20 Ekim 2011 Perşembe

I will forget you!

Bu yazımı kaldırma sebebim ruh halimin tamamen değişmesi. Olmayacak bana yakışmayacak bir ruh halindeydim. Dahası bu yazımı okuyan arkadaşlar bilecektirkikolay bir durum değildi ama atlattım.
Herkese mutluluklar dilerim. ^-^


Bu şarkıyı çok seviyordum şimdi hissediyorum.

I will forget you - Seni Unutacağım!!!

Mutlaka yapacağım.
Seni unutacağım.
Artık ben, senin gibi birini tanımıyorum.
Seninle hiç tanışmadık.
İyiyim ben.
Unuttum seni çoktan.
Kendi halimde mutluyum.
Zamanla her şey unutulup gidiyor.
Hatırlayamıyorum bile.
Bir aşk bitince,
ardından başka bir aşk gelecek.
Mutlaka bitecek.
Şimdi acıtsa da, zamanla geçecek.
Yaram iyileşecek.
Bir aşk bitince, ardından, başka bir aşk gelecek.
Artık kimden hoşlanırsan hoşlan ya da onun yüzünden ne kadar
incinirsen incin umursanıyorum.
Artık senden hoşlanmıyorum.
Böyle olacak, seni unutacağım....

2 yorum:

  1. yosei yaşadıklarını şimdi okudum ve inan çok üzüldüm :( umarım bu süreci tamamen atlatırsın .
    gönül yarası kolay geçecek bir şey değildir ama elinden geleni yapacğına inanıyorum ,zaman herşeyin ilacıdır .

    YanıtlaSil
  2. Güzel dualarınız için çok teşekkür ederim. Allah razı olsun. :)

    YanıtlaSil